20 května 2015

Včerejší kino


Včerejší neplánovaná návštěva kina byla parádní! 

Všechno to začalo tím, že jsem bráchovi oznámila, někdy o půl 7, že bude ve 20:00 v kině film Klub Rváčů...ihned byl rozhodnutý na film jít, protože je to jeho srdcovka. :D Bus do Krnova nám jel asi za 20 minut, ale stihli jsme ho. (Což se divím, bo mně to vždycky trvá nejdéle...) 
Cestou do kina jsme se ještě stavili pro něco "dobrého" do obchodu :)) Místa jsme měli zarezervované, takže jsme nijak nespěchali...
V kině bylo prázdno...až po chvíli došla malá hrstka lidí...kinosál bylo opět skoro prázdný, jinak ho většinou ani neznám...zasedli jsme místa, počkali až se zhasne, vytáhli láhev :D a film (po reklamách) začal.

Film byl naprostý nářez! :D Smáli jsme se s bráchou jak chuji od začátku až do konce... Navíc "Polosuchý obsah" již zmíněné dvoulitrové láhve, kterou zdobil krásný motiv vinné révy, nám film dokonale zpestřil. :) Helena Bonham Carter (jeden z důvodů, proč jsem na film šla) měla opět pěkně ujetou roli, což mě vůbec nepřekvapilo. :D Brad Pitt, kterého moc nemusím, se mi tu líbil. A Edward Norton...k tomu není co dodat.. :D Po shlédnutí je určitě o čem přemýšlet... 
.........a song nakonec filmu, který mě rozbil :D https://www.youtube.com/watch?v=yFAnn2j4iB0

Když jsme vylezli z kina, zjistili jsme, že nám ujel bus...což vždy velice potěší... :D Ale co, bylo teplo, vzduch voněl jarem, tak nám cesta pěšky dom vůbec nevadila... akorát, že jsme cestou potkali otevřenou nádražku :D kde to neskončilo jedním pivem....no zbytek už si domyslíte....



Foto: net

Žádné komentáře: