18 května 2015

Návrat do roku 2010... (úvodem :))


Nevím proč, ale poslední dobou hodně vzpomínám na rok 2010...  
A proč zrovna na tenhle rok? Asi proto, že byl tak celkově nejvíce nabitý událostmi, na které se jen tak nezapomíná... :)

A co přesně se tehdy vlastně událo? Letos je to přesně 5 let od všeho... 


  • Začali jsme s Pájou pravidelně navštěvovat akce v KMC....
  • Navštívili jsme naši první metalovou akci... 
  • Taky jsme poprvé zažily koncert Sto Zvířat :)
  • Koncerty Vypsané fiXy...celkem 9 :)
  • Asi nejrozjetější rodinná oslava :D
  • Procházky s Fanym...
  • Jaro s Arinou...
  • Naše první cesta do Lichnova....
  • Traktor+Alkehol+Doga..
  • Pájjin šnek... :D
  • A legendární cesta do Buchlovic! 
  • Hokej v KMC...
  • Náš první koncert Posledního Výstřelu :)
  • Červená mikina.. :D :D :D
  • Slavnosti v Horním Benešově...
  • Náše první návštěva vícedenního festivalu...Noc Plná Hvězd :)
  • Marian mě začal učit hrát na basu :)
  • Koncert GREEN DAY!!!!!!!!!!!!!!!! v Praze
  • Konec druhého ročníku na naší "úžasné" škole... 
  • Pája a její motání náramků....
  • Naše první návštěva festivalu v Holčovicích :)
  • Výlet do ZOO v Olomouci
  • Koncert Slížů z podia :)
  • A poprvé na zkušebně (u Jysku)... tehdy jsem si i poprvé zahrála před malou skupinkou lidí s kapelou F.A.D.E. song Jahodové Koláčky :)
  • Našla jsem člověka, který mi byl vždy velkou oporou...
  • Extrémní kosa v Hardci nad Moravicí...
  • Začátek třetího ročníku na naší vyjebané škole...
  • Jako předčasný dárek k Vánocům jsem dostala baskytaru :)
  • V prosinci jsem si zahrála se Slížama před vyprodanou basketbalovou halou a odnesla si z koncertu baskytaru :)
  • A závěrem roku jsme ještě podnikli cestu do Čadca na Slíže! :) Což byla nářez akce :)

No a to je asi tak vše nejdůležitější (nejzajímavější) z roku 2010! Ve stručnosti.... (už ted mám takový pocit, že jsem na něco důležitého zapomněla, ale píšu jen to, co si ze svého pohledu pamatuju... :/ )

Pokud budu mít čas, chtít se mi chce :D, tak budu v tomhle vzpomínání pokračovat v dalších článcích...
Protože, zapomenout na tento rok, by byla moc velká škoda...!!!





A hlavně je jaro!!!  :))))

Žádné komentáře: