28 března 2011

ovšem tohle mě zabilo! :D

článek od Džonyho :D

KABÁT – 17.3.2011 – OSTRAVA ČEZ ARÉNA

Tož jak začít… autogramiádou? … To asi ne ( ale jsem fakt kurva rád, že jsem se tam vůbec dostal ) :-D … Tož píše se den 17.3.2011… ráno si nějak obzvláště nepamatuju, bo nebylo moc zajímavé… no a tak se to nějak seběhlo až… cca 14:15 – Nádraží Ostrava-Vítkovice… čekáme s Matrinem na Páju… tož kurva 14:23 a vlak nikde dopiči… :-D a najednou… bla bla bla vlak asi z Opavy přijede tam a tam… no tož Pája dorazila… kdybych trochu rozmýšlal, tak jsme mohli být u ČEZKY za 15 minut… doteď nechápu, proč jsme to obcházeli jak kokoti :-D … no došli jsme asi po 45 minutách k ČEZ Aréně… nečekaně tam už čekali s kamarádi s flaškou rumu :-D ( měl jsem tak 3 loky… ) … no chvilku jsme pokecali a šli jsme ke vchodu… asi po 10 minutách se ptám, či mají ještě ten rum… no a co se nedozvím… rum v piči :-D … za to nám dva típci zkrátili čekání celkem povedenou show kapke připitých abstinentů :-D … ( a stejně největší prdel byla… :-D „ Patrik, teď tu byl securiťák a prý budeš fukat :-D … “ no věře mi, nebo ne… :-D ten chumaj šel běhat kolem ČEZKY aby trochu vystřízlivěl !!! jsem se málem pochcal smíchy :-D … ale tak konečně jsme se nějak dočekali na to, až otevřou ty podělané dveře a pustí nás dovnitř… Tak jsme vybrali místo (to podium bylo upe pochcané, to musel navrhovat nějaký ožralý Turek), se Zbyškem jsme šli koupit trička atd… No fakt, že lepší čekání na koncert jsem nezažil :-D jsem se smál celou dobu… ale největší FAIL byly ty barbíny… po asi nevímkolikati minutách jsem je upozornil, že tohle je koncert Kabátů a né Madonny… tož nějak jsem nerozumněl jejich reakci, ale měl jsem je totálně na háku :-D Ten bilý vietnamec byl tež dobrý :-D (ale to už nebudu rozebírat) … no a tak to nějak přešlo a náhle… V aréně se zhaslo, začly blikat červené světla ( to si ještě pamatuju :-D ) a začlo úvodní intro písničky BANDITI DI PRAGA… no to se ve mě probudilo takové to nadšení, napětí… až náhle bouchnul ohňostroj a co nevidím… NO TY PIČO VOJTEK NA PODIU ! … a už je jelo o 106… nebudu vám tady popisovat každou písničku zvlášť… prostě efekty, hudba, všecko až na to podium bylo naprosto excelentně senzační ! … koncert parádní jako kráva !... a ještě něco… OTA VÁŇA MI HRÁL METR PŘED XICHTEM ! … MASAKR ! …. bla bla bla no a konec koncertu… A jede se domů… (ještě bych chtěl podotknout, že jsem v noci málem umřel smíchy z parodování našeho debilního mistra :-D, ale to už je nepodstatné ) … Zazvonil konec, dne i koncertu byl konec a je určitě kurva na co vzpomínat ! :)

Míšan..

Žádné komentáře: