28 března 2011

Kabát

17.3.2011 Ostrava - ČEZ Aréna

Nechystám se tu psát ňáké dlouhé romány a cestě, setkání atd..nebudu popisovat ani setkání s velmi divným hoperem:D , ani tu šílenou jazdu při nekonečném čekání před ČEZkou, ikdyž o tom by se dala napsat aj kniha, ale pro toho kdo tam nebyl to nemá cenu popisovat bo to stejně nepochopí, a ten kdo tam byl tak ví!

Takže přejdu přímo ke koncertu :) Když mi bylo oznámeno to že Kabáti se v rámci tour zastaví i v Ostravě, byla sem z teho dost mimo, fakt sem se tam nehorázně těšila! pak se věci změnily a já byla rozhodnutá že to jebu a na Kabáty nejdu. Nakonec to dopadlo tak že jsem se tam začla opět těšit a tak jsem tam teda šla :) A? PIČO BYL TO NÁŘEZ!!! :D ja nevím jak ten koncert dál okomentovat :D doporučuju každému! neskutečná show! prostě nádhera :) tak nakonec playlist a já myslím že nemá cenu víc se k té akci vyjadřovat, bo kdo tam nebyl tak je deb*l ! :D:D:D Intro, Banditi di Praga, V pekle sudy válej, Buldozerem, Don pedro von Poltergeis, Dávám ti jeden den, Dole v dole, Projdu zdí, Prdel vody, Kávu si osladil, Na sever, Go satane go, kalamity Jane, Steve Wonder, Shořel náš dům, Stará lou, Starej bar, Bum bum tequila, Ebenovy hole, Kdeco nám zachutná, Lady Gag a Rin, Šaman, Bára, porcelánový prasata, Kdoví jestli// Burlaci, Žízeň, Pohoda, Moderní děvče toť vše ;) a tu nejlepší část z koncertu.. Oťas ani metr od nás, dobře to tam valil :)

Žádné komentáře: