11 března 2011

Duchové - 18 - Jeseník

Tak jsem předevčírem na praxi poslouchala po delší době fiXí Klenot a u mého nejméně oblíbeného songu Duchové jsem trochu zadřela....nejen proto, že tímhle songem začínaly všechny 3 fiXí koncerty loňského jara, na kterých jsme s Pájou byly, ale i kvůli tomu textu, kde je dětsví pevnina a ty od ní pomalu odplouváš....
Stále mi to nedochází, že i já jsem už dávno na té lodi a že nyní má loď číslo 18 a pevnina mizí za obzorem....no ale to je jedno :) bude mi to ještě dlouho trvat, než si uvědomím kolik mi je a co to pro mě znamená. Příjde to časem samo, a proto to teď vlastně ani nemá cenu řešit :D Hlavní je, že fiXa stále ještě nedopsala, ikdyž je už od začátku Vypsaná :) a že zítra, tedy 12.3., nás čeká druhý jarní a nejspíš asi i poslední jarní koncert VF a to v Jeseníku. Tak snad bude nad námi opět náš "koncertní anděl" a vše dopadne dobře...:) jako v Karviné (článek už brzy!!! Pája už má půlku :D) Zatím, ať žije FIXOFÍLIE!!!!!!!! :) :D :D

Žádné komentáře: