16 ledna 2010

Fotky - zima 2010

No tak tyhle fotky jsem fotila cestou kolem řeky...byla to dost namáhavá cesta, protože cesta byla totálně zavátá:) no ale přežila jsem to a určitě to stálo za tu námahu! Tady jsem hodila asi jen polovinu všeho, co jsem cestou nafotila...u nás na dvoře
cesta k řece
foceno od mostu
foceno z mostu, jak jsem tam tak stála na tom mostě, tak jel okolo autobus a protože je ten most velmi úzký a obvzláště teď, musela jsem si stoupnout úplně na kraj na vysoko nahrnutý sníh...a když jel ten autobus těsně kolem mě, zastavil a řidič na mě z okýnka zavalil: "Neskákejte, on si vás vezme." tak jsem pár vteřin kutila co tím myslel, než mi to došlo:D a řekla jsem mu: "já tady jen fotím."....

cestou
kachnička mandarínská v Branticích na řece!







šípek...

cesta k tůňce
kachničky:)
legenda mezi legendami....stromy u Tůňky!

Tůňka
zcela zavátá Tůňka



za Tůňkou
tady chytám v létě raky:)



cesta ke slepému rameni

zajímavé křoví:)

a tady moje cesta kolem řeky končí!
moje noha:)
cesta v Branticích...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

krasny fotky ;)