31 ledna 2010

30. ledna 2010

No tož co k tomu včerejšku napsat...??? Jako prostě to bylo luxusní....hlavně after:D No vím jen, že ze začátku jsem měla docela problém to rozjet, bo jsem byla tak trochu mimo z jistých keců...ale o přestávce jsme s Pájou po dlouhé době kecali se Zuzkou a ta mě zachránila!:D no nás! Jo! Asi se budete smát a nebudete chápat, ale víte co dokáže jeden rum když na to nejste zvyklí a půl roku si k chlastu ani nečuchnete??? Luxusní stav...škoda že pak přešel:( jo asi se pomalu vrátím k svému osudovému rumu...ten může za hodně věcí:) No! Je na čase překonat odpor k lihu a začít chlastat...už jen kvůli té rodinné tradici (ne že bychom byli nějací alkoholici!) No zas tady valím sračky...Zpět ke včerejšku...musím říct, že Ska je hodně zajímavý styl!:) Před týdnem první metal, teď první Skáčko...tenhle rok začíná zajímavě...:D Takže díky Zuzce jsme byly s Pájou ke konci koncertu byly dobře mimo...:) no a pak ta after...:)
Ze začátku mi to přišlo, že všeci odchází, ale pak se to konečně rozjelo! Po prvotních Tleskačích a jemu podobných začali hrát konečně nějaké normální songy, tak to bylo v klidku...nejlepší ale bylo, když se uprostřed Nirvany zjevil u vchodu můj bratr! To jsem se trochu vyděsila...ten pak seděl u sklinky červeného a občas se vytlemil a smál se...určitě mě, jak jinak:D...doufám že si toho nebude moc pamatovat, jinak je o keci postaráno!:/:) Co už! Já ho varovala...okolo půl druhé se vypařil dom (taky šel pěšky jako my:D) a já mohla bez obav pařit dál...:D
Nejvíc mě potěšilo, když zahráli For What It´s Worth! jo....:) jinak VF, HS, GD...super...také pomalé songy taky zajímavé:D bo když tančíte s někým, kdo je o dvě hlavy vyšší...tak je to opravdu zážitek:D
No ke konci after jsme už byly s Pájou dokonale zničené! Fajně mě začala bolet hlava a nohy...:( A společné foto se zase nekonalo:) co už!? Bo nás začal vyhánět Jarda...:(
No ale dostal mě Franta a jeho odvoz ke Švejkovi...to už bylo vážně moc...


A vzkaz pro čtyři týpky, se kterýma jsme pařili...jako nemám slov:D Ty vaše "válečné porady" či co to bylo na chodbě a venku...nevím, co jste to tam na nás chystali..a radši ani nechci:D:)

Žádné komentáře: