31 prosince 2012

Poslední příspěvek roku 2012


No... chtěla jsem tu popřát k Vánocům, ale nějak se mi vůbec nechtělo na net... Tak snad jste si vánoční svátky užili dobře :)
Ale celkem mě dostalo, jak už se někteří nezmůžou ani na vánoční sms (o pohledech už vůbec nemluvím... :D) no jo... holt napsat na zeď FB "krásné Vánoce všem" je jednodušší....

Tato fotka je z vánočních trhů ve Vídni, víc fotek sem ale asi dávat nebudu, bo kvůli počasí jsou upe na hovno :((

No nic...rok 2012 nám dneškem končí :)

Byl to hodně náročný rok a myslím, že ne jenom pro mě... přípravy a stresy z matury...k tomu celkem zvláštní stužkovák, který jsme si tak trochu vynahradili při ukončení :D (to byla jízda...jáj..:D)


potom ty stresy z příjímaček na výšku, stresy z toho co bude dál.... no moc toho....
Jsem celkem ráda, že už to mám všechno za sebou :) I když nejhorší otázka: ,,Co bude dál?" pořád straší... proto (klasicky) nevidím nic pozitivního, co by mě v novém roce 2013 mohlo čekat... :D 
No...i když teď jsem si koupila nový šicí stroj... :D a mám z toho mega radost!!!! :D A taky jsem ráda, že letos budu trávit silvestr poprvé v životě někde jinde než doma!!! :D A to v KMC!!! :D Jen je škoda, že tam s námi nebude taky Pája nebo můj bratr :( :(

Takže všem, co si to tu přečtou, přeji všechno nejlepší do nového roku 2013 a ať Vám nový rok přinese moře krásných chvil a jen kapku těch špatných!!! :)


A teď vzkaz pro všechny, co se mě ještě nezeptali na podobnou otázku jako je například: Co plánuješ dál? Jak to vidíš dál? A co dál? Chceš tu zůstat nebo máš v plánu jít někam pryč?...a všechny jiné podobné otázky na téma škola, práce, zůstat v Krnově či odejít. Odpověď je NEVÍM!!!!!!!!!! A už mě s tím neserte!!!!! :) 


Žádné komentáře: