09 února 2010

Návštěva hospody

No to jsme se zas jednou rozhodly navštívit Ranč u Vojty...když jsme tam byli naposledy takhle sami, no vlastně ještě s Pepem, dopadlo to...no stejně, všichni jsme se svíjeli v krečích, protože takové záchvaty smíchu se jen tak nevidí....Tož jsme se s Pájou vydaly na cestu, byla kosa!
Pořádně jsme se zakuklily...
Cestou jsme potkávaly různé věci, například popelnice...

A byly jsme mimo...:)
Potom Pája v jednu neočekávanou chvíli vytasila barevné lesklé lízátka!
A jedno mi věnovala:)
Červená karkůlka dostala lízátko:D
No jo...jak typické...
Malá zastávka v autobusové zastávce:)
Bylo třeba upravit boty...

A taky vyfotit nějaké ty společné fotky...

A taky ochutnat to lízátko....
Má osoba někde v dálce:D
No po nedlouhé cestě konečně v hospodě!
Děsivý moment tohle to!:)
No jo sms...
Klasicky dvě kofoly:)

Povinná fotka s žaludem na větvičce....

Pája se s žaludem na větvičce fotit nechtěla...ale já ji stejně přinutila...
No a tady už první záchvat smíchu...
a můj záchvat smíchu...za to mohly ty nemožně psycho sms od jednoho týpka...:D směju se ještě teď!!!
No a pak ty rybičky...pokud se nemýlím, tak tohle je r..........:D

Ta oranžová jsem prý já!:)

No to už jsme byly doma...

Naše boty nakonec!

Žádné komentáře: