16 prosince 2009

Koncert Horkýže Slíže 4.12.09 v Krnově - sepsala Adéé (joo Kofola...to zas byla akce jak cyp!:D)

No začalo to, když jsem v 5 hodin přišla k Páji, která byla na chatu (jako vždy) a u toho mi stačila ukutit hlavu s červenýma a zelenýma proužkama...
V 6 hodin jsme se vydaly na cestu. Byla to krutá cesta, protože každá z nás měla celkem nervy, tedy já určitě. Po cestě kolem jednoho baráku jsem si ještě párkrát zařvala s nějakým děckem...Cestou Kostelcem jsme ještě potkaly auto, které hledalo nějakou ztracenou holčičku...

U Kofoly jsme jen letmo zahlídly Maroše, jak mizí ve dveřích klubu. Tak jsme tam seděly venku, bylo něco po půl sedmé ,a kutily nad tím, jak to tam ve vnitř skutíme. Pája měla navíc strach, že ji Maroš nepozná...Po chvíli dojela bílá dodávka s oranžovým pruhem, byli to Plus Mínus. Obešly jsme parkoviště a vešly do klubu.
Sedly jsme si v hospě a daly si jednu kofolu napůl. Během půl hodiny, co jsme tam seděly, se to slušně naplnilo lidma a já začala být nervozní...navíc na mě všichni pořád čuměli jak šulini!:D Stouply jsme si ke vchodu do sálu...a po utichnutí poslední kytary ze zvukovky se otevřely dveře a začali pouštět do sálu.
Naštěstí jsme s Pájou chytly parádní místo ve předu! Hned jak jsme se tam zjevily, si nás všiml Maroš, seskočil z podia a šel za náma! Pozdravili jsme se, pokecal s Pájou a pak se podíval na mě a řekl něco, že už jsem dlouho nebyla na žádném koncertě...no nechápala jsem, že si mě pamatuje...:D No pak musel odejít. Tak jsme tam stály a pozorovaly, jak dredatej týpek lozí po žebříkua přidělává různou aparaturu...Potom postupně povylízali členové +/- a začli zvučit. Zvukovka zkončila a zase zalezli. Po nezáživném čekání +/- opět vylezli na podium a začali hrát.
Hudba byla celkem no... šlo to, ale zpěvák nebyl vůbec slyšet...nejděsivější byl ovšem jejich basák! Z teho mám trauma ještě ted! Ten se pohyboval přímo přede mnou a párkrát jsme s Pájou musely uhnout, jinak bychom dostaly tím jeho nástrojem přes hubu!...taky jsem měla strach, že na mě z teho podia skočí!...byl fakt děsivě blízko, v jedné chvíli mi dokonce hmátl na hlavu a udělal rozcuch! Šulin!:D
To hned za náma se dala nějaká partička asi pěti metalistů do pohybu a vlasama nám celé vystoupení +/- ometala záda:D
Plus Mínus byli celkem o hovně...nejlepší bylo akorát, když za nima došel Kuko nabo když se na levé straně z poza závěsu chlamal Marek! Ten se pak nenápadně vplíil za svoje bubny a začal jim to podělávat:D asi po dva songy, pak se zas ztratil...u závěsu se střídal v čumění s Marošem a ještě nějakým chlapem, ten tam pak už jen ležel na zemi za bednou...
Když +/- konečně skončili, nastalo zase to otravné čekání...Maroš tam běhal a chystal kelímky s pitím pro HS...když všeci doběhali, začaly blikat světla a na podium postupně vylezli TI 4 na které už celý sál netrpělivě čekal!
Kuko měl opět neobvyklou pokrývku hlavy!:D Pája byla zdrcená, že Štefko a Mário nemaj stejné ponožky...a Vandel...ten byl totálně mimo!:D
No! A začli valit Bernardýna! Moc postřehů z jejich koncertu nemám, protože jsem si chtěla po dlouhé době zaskákat a provlát vlasy, což se ale nelíbilo našemu okolí:( Tak proč tam do té první řady ti lidi lezou, když tam pak jen stojí jak kokoti, čumí a nejsou schopní ani zvednout ruku a mávat při pomalém songu!:( Ale s Pájou jsme okolí ignorovaly, dokopaly a parádně to rozjely ve dvou, hlavně při těch nejznámějších písních, teda pro mě známých:) např. VLAK, BRĎOKOKY, LÍZA A WENDY, EMANUEL BACIGALA, MAŠTAL, A JA SPROSTÁ, LOGICKÁ HÁDANKA, SHANGHAI COLA, EVA JE V SÁDRE, PRÍBEH O STAREJ PLATNI - to jsem slyšela podruhé tak jsem pak trochu nevěděla jak mám skákat:D......) no...Mário a Štefko skákali, běhali...a tak různě jako vždy...v nějakém songu se na podiu zjevil bubeník (myslím že bubeník) z +/- s nezapojenou kytarou, běhal tam mezi nima a kolem Kuka a dělal, že krutě hraje, přitom hovno:) Maroš s nějakýma týpkama na pravé straně u závěsu se mu jen chlamali...nakonec si ten lulin (bubeník +/-) zaskákal dokola s Kukem a zmizel... u songu Vlak se zase na podiu objevil jejich temný technik s maskou a kytarou (zapojenou! teda aspoň myslim:D) ...nejpodivnější ale bylo, když se za náma zjevil můj "dvoumetrový" brácha:) něco mi kecal a za pár minut zase zmizel...no nechápala jsem ani Pája...
Konec koncertu jsme s Pájou nějak nepostřehly, teda druhý přídavek...vím jen, že to byl Silný Refrén:) Na konci prvého přídavku k nám do předu totiž přiletěla Markova palička, a tak jsme celé čekání na poslední přídavek i pak ten přídavek ztrávili přetahováním ve 3 o paličku! Já s Pájou proti nějaké holčině. Tahala se opravdu krutě na to, že my byly proti ní dvě! Okolo nás se zatím utvořilo kolečko lidí...ti se na nás tlemili, chlamali se, nechápali, řvali, povzbuzovali, ale i nadávali a nějací čuráci za náma i kopali...(taky bych si kopla, že?) Ale nás to vůbec nezajímalo a dál jsme se ve 3 přetahovali:) Když začli Slížáci hrát poslední Silný Refrén, tak se z naše ho přetahování stala pařba ve třech s paličkou uprostřed! (nikdo ji nepustil!)...na konci songu jsme paličku zlomili napůl, a ta pitka s ní utekla! (aspoň že byla na dva kusy:) Ale byla to statečná pitka, to musím uznat!:D Rozhodně byla víc v klidu než ty zkurvené děvky za náma! (nevěděla jsem, že jim to tam všechno patří...) Ale co nebudem si přece kazit večer kvůli nějakým bárbínám, kterým jsme při tej bitce asi pokazili účes...omg!:) No po koncíku jsme se musely jít na chvilku zchladit ven...
A Afterparty???...jen to shrnu ve zkratce... No spousta pokeců s Márošem...pařba s Cabanem (ej máš náš obdiv!!!)....poněkud jebnutý a pivem politý rozhovor s Kolisem (ej nic proti tobě nemáme:D!!!)....jo*nt s..mocnýma týpkama:D....Mariuv podpis a tečka nad jeho jménem na mojem prstě:D....fotka s Kukem, fotka s Mariem, fotka se Štefkem a Mariem, fotka s Marošem, fotka s fotografem:)...nasrané pohledy...můj brácha...VF,P a GD zahráli po sobě:)...a spousta jiných celkem neobvyklích zážitků... (Maroš se s nama rozloučil a pak se zase vrátil, bo tam zapoměli v sále Maria - měl dost:)
Pája, Kuko, Adé
Adé, Mario, Pája
Adé, Maroš, Pája
Po odchodu jsme ještě na chvilku zadřely venku před klubem a poslouchaly VF Darling...a najednou za náma ještě došel Maroš :) Tak jsme ještě pořešili, proč mě nechcou pouštět na koncerty mimo Krnov, rozloučili se:D a šly s Pájou pěšky dom, zčehož Maroš nechápal:) njn šak to máme jen pár kilometrů...:D:D

Mé zjištění z tohoto večera je: "Maroš je úžasnej člověk!":)

1 komentář:

Adéé řekl(a)...

no konečně jsem to skutila!