08 července 2009

ROCK FOR PEOPLE

Nechce se mi spisovat článek o rock for people...tak sem dám jen fotky a sem tam něco napíšu bo psát článek by bylo moc namáhavé a mě se ted vubec nechce přemýšlet :D Při cestě spátky...no takhle dopadly od Adé ruce...měla tam celou diskografii Placebo!
Brian Molko.....áno placebo....chystala sem se s tama párkrát zdrhnout bo mě to hodinové čekání nekde v mačkanici vubec nebavilo...no ale pak začalo hrát z repráku Basket case...toš to už se mi pryč nechtělo..tak sem teda zustala i přes odpor co jsem ještě donedávna k Placebu cítila...jo koncert byl "celkem" dobrej...a to už je co říct když to říkám já co jsem ještě nedávno byla totální antifanoušek....ale jo dalo se to.....( Adé to jídlo bude hodně velké je ti to doufám jasné :D )
Márdi...no jo Vypsaná Fixa....Koncert byl opravdu masakrální....hromada lidí sem, hromada lidí tam....a pak zase zpátky a zas tam....no prostě jeden velkej zmatek....otlačené ruce....dokopané nohy....vyškubané vlasy...takhle sme dopadly....ale stálo to zato...hlavně to podání ruky :)
Divím se že ten třetí koncert vubec odehráli...no kvůli Pítrse a jeho "rockerskému zranění"....je to ale opravdu borec když dokázal se zlomenou rukou odehrát koncert...má muj obdiv
o5 Brian.....nezapomenu na pivo co mi od basáka z Placebo přistálo v ksichtě...no co by za to jinej fanda dal.....ke konci koncertu se před náma konal boj o paličku...zajímavé a nebezpečné



i na Rock for People se daj potkat důchodci..no a nebylo jich tam zrovna málo...áno sešli se tam na vystoupení J.ŠULÁKOVÉ...no málo sem se smála :D
Márdiho pověstná kytara...opět trčící struny a nápis KLENOT......no jejich nová deska co vychází 9.9.2009
Stage na které se to všechno odehrávalo...myslím tím koncert Placebo...právě kvuli nim sem se tam vubec dostala...
GOGOL BORDELO....ou jéééé, velice záživná hudba...
já při čekání na Vypsanou Fixu....
Slunka bylo moc a stíni málo.....ale našli sme si nějaké to místo

moje ruka po tom všem...no jo ale smýt to šlo pěkně blbě...

1 komentář:

Adéé řekl(a)...

já tam ty nápisy ještě mám!!!