11 června 2009

ORLOVÁCI ČURÁCI NEPŘIJELI

29. mistrovství evropy v závodech automobilů do vrchu společně s mezinárodním mistrovstvím ČR a mistrovstvím rakouska probíhalo 6-7. 6. 2009...To jak mně všeci děsily že tam bude plno nových lidí a tak...hmm a hovno. Jo mněla jsem s toho celkem strach, ale nakonec to bylo upe jinak. Nevím v čem, ale tohle ecce homo bylo v něčem vyjímečné....Když jsme v pátek kolem dvou hodin přijeli a já uviděla ten mega stan, patrola a všechny ty nejúžasnější lidi co posedávali okolo ohně, byla sem i přes ty všechny věci co ted poslední dobou řeším ten nejšťastnější člověk na světě....První co bylo jsme museli postavit stan, což nám trvalo asi hodinu...no debilnější stan sem v životě nestavěla...Pak už sme se přesunuli k ostatním k ohni...Od tej doby až do neděle sem ještě splu s Martinem dělala ,,otroka" a nosila všem pivo...no moje každoroční práce....celej zbytek pátku sme jen tak zevlovali od trati ke stanu, od stanu k trati......Celej pátek sme byli bez hudby, bo Opavákům chytla centrála a když sehnali druhou, tak se jim posrala taky a ještě ktomu jim odvařila celou aparaturu co tam měli...no a zbytek dne byli napojeni na naši takže sme pomalu nemohli zapnout ani světlo......Večer za mnou přišel David ze svojim bráchou..tak sme seděli u nás a pili pivo a rum...asi ve 3 ráno sme šli k nim a nazpátek mně odprovodil Davidův brácha...jo to sem si říkala že teda pujdu spát...ale ještě předtím sem se šla ukázat Jardovi že už su teda zpět...Ten byl s Onrou u tratě a nadávali na Lukáše, který si někde sehnal klíče od svého auta a šel jezdit.....když se vrátil tak sme šli všici k ohni a tak sme zadírali až do pěti...pak sme si teda řekli že pujdem spát...ti co šli spát šli spát a ti co neposlechli a spát nešli tak rozbíjeli auta..že Jardo? :-D...no takže jsem šla spát v 5:20 a v 6:10 jsem vstávala... první věta co jsem slyšela byla od Lukáše...,,co tu zas chceš? "





Hmm oheň kterej se ve štvrtek zapálí a uhasí se až v neděli...



Erich Edlinger se svým BMW , které mu jaksi chytlo a už u nás v nové zatáčce bylo vidět že mu to hoří....v úseku 14 zastavil...auto mu hořelo celkem dlouho a než dorazily hasiči tak se to tam změnilo v popeliště.....auto bylo téměř na odpis takže nepřipadalo v úvahu že by s ním mohl jezdec nadále závodit...http://www.youtube.com/watch?v=5yPcROZEjmA&feature=related


V sobotu při tréninku se loupala hromadu brambor na placky....já to všechno letos strouhala....ty brambory sem mněla upe všude...přišla sem o nehet a mněla mírně ostrouhané prsty ...ale tak co už :-D



Letos lidi od nás a z Opavy dělali pořadatele...přišlo mi to tak že opava byla spíš na uklid a my na pořádek...něco jako security....prostě každej kdo dělal nějakej problém dostal přes hubu a byl klid..


Opaváci se svým °dělem°...zajímavá to věc...ale ve spojení s plnou plechovkou střelného prachu je to dost nebezpečné.....nakonec to zkončilo jednou otevřenou zlomeninou....Ale krom tohodle bylo celkem dost úrazů...začalo to prasklou lebkou, pak nějakej otřes mozku, otrava alkoholem atd....


Řidič tohodle auta byl fakt borec....přišel za náma v noci z pátku na sobotu asi ve 4 ráno jestli si u nás muže zakouřit....a nějak sme se tam zakecali....hmm poslouchalo se ho uplně luxusně, mluvil o svojem životě...zajímavej člověk...byl ze šternberka takže s tím autem to v zatáčkách fakt uměl....ale bohužel při tom jak se na trati otáčel tak nacouval do svodidel...ten byl s toho chudák uplně zdrcenej, asi i proto že kdyby to nenaboural tak by ted o víkendu mohl jed amatérské vrchy...no smula no




Romanovo autíčko...zajímavé že každej kdo šel okolo to auto obdivoval :)


Strejdův záděr při sobotním treninku....no jo no když se nedá vyspat v noci tak aspon pres den..

Felix Pailer se svojí lancií integrale.....asi jediné auto které mně přivedlo k tomu abych Rudu ukecala aby nás hodil do depa...no to autíčko prostě nemá chybu a ikdyž minulej rok nejelo bo mu to zhořelo tak letos do závodu nastoupil a auto vypadá uplně stejně jako dřív..no dobrá práce


V sobotu k večeru začalo pršet a pak bylo všude masakrální bahno...

hmm a tady Davit po tom co se klouzal v bahně...pak to mněl uplně všude,,a když říkám uplně tak myslím uplně :-D

Naše botičky, moje červené a a modré jsou od Davida...v nedělu sem si jednu botu vyčistila a tu druhou mám špinavou ještě teď

v nedělu asi o půl páté ráno...no Pepe usnul tak sme ho trochu zneužili pro focení



tenhle okamžik nesnáším uplně nejvíc ze všeho...teda pokud balíme zatím náš malej stan tak je to ještě v pohodě...ale jak se začne rozebírat aj ten velkej tak už je to celkem v piči


vnitřek našeho stanu...tam sem strávila hodně času...



krásný pohled na to co mám strašně ráda..ale bohužel si to mužu dopřát jen jednou do roka

pivo, kofola a voda..tři věci bez kterých by se tam nedalo přežít





naše plachta Radegast...to sme ju predčastne museli sundet bo se v ní udělala díra....pak nám celu dobu svítilo do ksichu slunko





Králem skupiny E2 a absolutním vítězem závodů Ecce Homo se pro letošní rok stal italský jezdec Simone Faggioli. Nejen, že vyhrál, ale překonal také rekord tratě. Dokázal se neskutečně rychle přizpůsobit šternberské trati, po tréninku si ji dokonale zmapoval a zdaleka ho nedokázali ohrozit ani takoví velikáni kopcových závodů, jako jsou Fausto Bormolini, Renzo Napione, László Szász nebo Dušan Nevěřil či Otakar Krámský. Ve výsledcích skupiny E2 je tedy vítězem S.Faggioli, potom dlouho nic, po 20 vteřinách na druhém místě Fausto Bormolini a na třetím místě nejúspěšnější český jezdec Miloš Beneš.


Tihle lidi mi budou brutálně chybět...už ted mám na ně absťák


nedělní závod byl celkem dlouhý..furt se něco sralo...jednou to bylo auto ve svodidlech...pak zas olej na trati...ale mně to vubec nevadilo, bo čím dýl to bude trvat, tím dýl tam přece budem nie?





































1 komentář:

Adéé řekl(a)...

Hmmmmm njn....misto o kterem mi vždycky jen vypravíte...njn